DH Denarnik
Mobilna denarnica
Odpri
Pojdi na glavno vsebino

Poslovna plačila

Kadarkoli. Kamorkoli. Komurkoli. V izbranih valutah. Preko najbolj zaupanja vredne banke v Sloveniji.

E-računFLIK spletna plačila

Poslovna plačila

Univerzalni plačilni nalog. Najpreprosteje znotraj EU.

UPN je fizična ali spletna položnica. Uporabljate jo za gotovinska in negotovinska plačila, pologe ter dvig gotovine. Z UPN lahko plačujete v poslovalnicah, spletno preko DH Poslovni in preko mobilne aplikacije DH Mobilni, kjer za prihranek vašega časa poskrbimo z možnostjo "Slikaj in plačaj". Tako vam je vseh 24 ur na voljo vsaj ena plačilna pot.

Z UPN lahko plačujete tudi drugim slovenskim in tujim bankam v EU. Transakcija bo opravljena še isti dan. Pazite le, da bo plačilo vsebovalo IBAN prejemnika in plačnika, znesek v evrih in oznako "SHA", ki pomeni, da ste plačnik stroškov vi (običajno so majhni ali pa jih sploh ni).

Več informacij: kontaktni center


 

Plačila v tretje države. Za lažje poslovanje izven EU.

To je način plačevanja, namenjen vsem igralcem na globalnem trgu. Uporabljamo ga za plačevanje v neevrskih valutah povsod po svetu ali pa plačevanje v evrih v države izven EU. Izvaja se elektronsko ali fizično v poslovalnicah.

Plačila v valuti EUR in USD so obdelana naslednji delovni dan, v ostalih valutah še dan kasneje. V primeru nujnega naloga pa se plačilo izvede isti dan; če ni mogoče, pa naslednji dan.

Več informacij: kontaktni center


Trajni nalogi. Manj skrbi in prihranek časa.

Na vašo željo in z vašim pooblastilom lahko iz vašega poslovnega računa vsak mesec poravnavamo vse mesečne obveznosti, na katere ste se morali prej vsakokrat spomniti.

Naj gre za kreditni obrok, varčevanje, nakazila na druge poslovne račune, vse namesto vas opravimo mi. Dan plačila vsake posamezne obveznosti določite sami, mi se jih držimo in datumov ne spreminjamo. Pomembno pa je, da so zneski vedno enaki. V primeru, da želite znesek spremeniti, nas o tem obvestite.

Več informacij: kontaktni center


 

SEPA direktne bremenitve (SDD). Brez zamud.

SDD lahko uporabljate za plačilo mesečnih stroškov poslovanja, recimo elektrike, vode in poštnine. SDD lahko odprete pri ponudniku storitev, recimo pri upravniku. Določena pooblastila lahko podpišete tudi pri nas in jih namesto vas pošljemo ponudniku.

Dobro je vedeti, da ste pri trajnem nalogu vi tisti, ki želite, da se določena bremenitev zgodi recimo vsak tretji dan v mesecu. Pri direktnih bremenitvah plačilni datum določa prejemnik denarja, v našem primeru upravnik, ki datume bremenitev lahko spreminja.

Z odprtjem SDD se izognete vsem skrbem glede mesečnih dolžnosti. Ne zamujate več s plačili, ni opominov in ni plačevanja zamudnih obresti. Izdajatelj oziroma prejemnik vašega plačila, recimo upravnik, z nami sklene posebno pogodbo in nam nalog za SDD pošlje preko DH Poslovni ali DH Poslovni HAL. Od tu naprej za vse bremenitve vašega poslovnega računa poskrbimo mi.

Seveda lahko izvajanje plačil vedno nadzirate v spletni banki DH Poslovni ali DH Poslovni HAL, kjer lahko posamezna plačila kadarkoli prekličete.

Več informacij: kontaktni center


SEPA množična plačila. Vse na en mah.

To je zelo koristna različica direktnih bremenitev za nakazovanje plač in ostalih osebnih nakazil večjemu številu prejemnikov.

Vaš poslovni račun bomo bremenili v skupnem znesku vseh nalogov, ki jih predhodno vključite v paket množičnih plačil. Recimo plače zaposlenih. Na njihove osebne račune jih bomo na mesto vas poslali posamično, za vsak individualno določen znesek. Tako imate na mesec še eno skrb manj.

Več informacij: kontaktni center


 

Takojšnja plačila. Poravnano v sekundah.

Vse dni v tednu. 24 ur na dan. Fizično ali spletno. Prejemnik iz katerekoli slovenske banke bo vaše plačilo dobil le v nekaj sekundah. Pri pripravi plačilnega naloga lahko izberete med različnimi možnostmi, glede na to, kako zelo se vam mudi s plačilom:

"Takoj" pomeni, da bo vaš plačilni nalog poravnan v nekaj sekundah, ne glede na dan in uro (24/7/365).

"Navadno" je možnost namenjena domačim in čezmejnim plačilom, pri čemer bo nalog poravnan v skladu z urnikom plačilnega prometa. Nalogi, prejeti do 15.00, so poravnani še isti delovni dan.

"Nujno", prav tako namenjeno domačim in čezmejnim plačilom, pri čemer je plačilni nalog banki prejemnici predan v roku pol ure. Nalogi, prejeti do 16.30, so poravnani isti delovni dan.

Več informacij: kontaktni center

Pogosta vprašanja in odgovori

  • Kaj je Uredba o takojšnjih plačilih?

    Gre za novo Uredbo EU, ki vsem ponudnikom plačilnih storitev nalaga obveznost omogočanja takojšnjih SEPA plačil (instant payments) v evrih. Določila uredbe, ki se nanašajo na obveščanje strank o statusu plačila, preverjanje ujemanja med nazivom in IBAN oznako prejemnika plačila, možnostjo omejitve višine zneskov plačil in dostopnost takojšnjih plačil, stopijo v veljavo 9. oktobra 2025.

  • Kaj pomeni “takojšnje plačilo”?

    Takojšnje plačilo je bančno nakazilo, kjer so sredstva prejemniku plačila na voljo v nekaj sekundah, 24 ur na dan, vse dni v letu – tudi med vikendi in prazniki.

  • Kaj je preverjanje imena prejemnika (Verification of Payee – VoP)?

    Preverjanje imena prejemnika je nova varnostna funkcionalnost, ki bo v uporabi za vsa SEPA kreditna plačila (takojšnja in ne takojšnja). Preverjala bo, ali se naziv prejemnika, ki ga vpišete pri nakazilu, ujema z nazivom lastnika računa, na katerega nakazujete denarna sredstva. Naziv se mora ujemati z nazivom v registru računov oziroma pri banki prejemnika plačila. Če se podatki ne ujemajo, boste prejeli opozorilo glede neujemanja pred izvedbo plačila.

    V primeru, da boste prejeli opozorilo »naziv in IBAN se delno ujemata«, vam bo ponujena možnost pravilnega naziva prejemnika, ki ga lahko uporabite za izvedbo nakazila.

    V primeru, da prejmete opozorilo »preverjanje ni mogoče« to pomeni, da banka prejemnika (še) ni vključena v shemo VOP (ki omogoča izvajanje te storitve) oz. v trenutku poizvedbe ni bila dosegljiva.

    Nakazilo boste lahko potrdili kljub prejetim opozorilom, vendar boste s tem sprejeli tveganje, da gredo sredstva napačnemu prejemniku.

  • Za koga sistem preverjanja imena prejemnika velja?

    Sistem velja za:

    • vse pravne osebe (podjetja, društva, zavodi, proračunski uporabniki, ipd.), vse ponudnike plačilnih storitev (banke, hranilnice, fintechi),
    • vsa SEPA nakazila znotraj EGP območja, tako nakazila izvedena v digitalnih bančnih kanalih kot na bančnih okencih. Sistem ne velja za mednarodna nakazila.
    • individualna plačila. Pri množičnih plačilih/paketnih plačilih se lahko podjetje -plačnik odloči, ali želi izvedbo preverjanja imena prejemnika ali ne.
  • Kako bo preverjanje vplivalo na poslovanje podjetij?

    • treba bo dosledno uporabljati uradne nazive podjetij pri plačilih,
    • neujemanje naziva prejemnika bo lahko povzročilo zamudo pri plačilu, če se podatki ne popravijo,
    • sistem VoP se bo izvajal tudi pri avtomatiziranih in množičnih plačilih (npr. plače, dobavitelji), z možnostjo izbire.
  • Kaj morate kot podjetje storiti?

    Primerjajte uraden naziv podjetja, kot je vpisan v registru podjetij s tistim, ki ga uporabljate pri poslovanju, predvsem pa na:

    • računih,
    • pogodbah,
    • spletni strani, in
    • podpisih v e-pošti.

    Po potrebi uskladite naziv podjetja v vseh dokumentih in na vseh komunikacijskih kanalih.

  • Ali lahko uporabljamo krajše ali trgovske nazive?

    Uporabljati je potrebno uradni naziv ali točno ime prejemnika plačila, ki je vpisan v registru AJPES (dolgi ali kratek naziv firme) oz. v registru transakcijskih računov.

  • Kaj naj storimo, če prejmemo opozorilo o neujemajočem nazivu?

    Če ste plačnik:

    • preverite pri prejemniku plačila, kako se njegovo podjetje uradno imenuje,
    • popravite vnos in ponovite transakcijo.

    Če ste prejemnik:

    • obvestite poslovne partnerje o točnem nazivu podjetja,
    • preverite in po potrebi posodobite svoje podatke.
  • Kaj pomeni “obvezno omogočanje takojšnjih plačil za prejem”?

    Od 9. oktobra 2025 mora vsaka banka v EGP omogočiti, da lahko vsi plačniki pošiljajo takojšnja plačila po vseh plačilnih kanalih, kjer je možno oddati navadno kreditno plačilo – brez izjeme, medtem ko je prejem takojšnjih plačil mogoč 24/7 že od 9. januarja 2025.

  • Kako se podjetje lahko pravočasno pripravi?

    Do 1. oktobra 2025:

    • Preverite zapis naziva podjetja v svojih dokumentih.
    • Posodobite poslovno dokumentacijo (računi, pogodbe, e-podpisi).
    • Plačnikom sporočite pravilen naziv in preverite ali so sporočilo prejeli ter pri sebi uredili vaše podatke.
  • Kje lahko dobimo dodatne informacije?

Stroški, obresti, pogoji in urnik


Je dozorel čas,
da se preselite k nam?

Smo priljubljena izbira za vse, ki iščete odlične pogoje poslovanja ter hitro, strokovno in prijazno obravnavo. Potrebujete le osebni dokument in davčno številko, nato pa vse uredimo namesto vas v najbližji poslovalnici.

Kje je najbližja poslovalnica?


Najhitrejše poti do banke so digitalne.

V DH imamo radi ravnotežje: na eni strani zelo oseben pristop, tako v poslovalnicah kot kontaktnem centru, na drugi pa napredna digitalna orodja za hitro in varno plačevanje ter nadzor na daljavo. Tu so mobilna banka, osebna spletna banka, poslovna spletna banka, za varno prijavo pa poskrbi Rekono račun.

Digitalne poti do banke

Dobra banka

Dobri banki ljudje zaupajo.

Najboljši banki zaupajo najbolj.
Že deseto leto Slovenci najbolj zaupajo DH. Spoznajmo se!

Kje je najbližja poslovalnica?