DH Mobilni
Mobilna banka
Odpri
Pojdi na glavno vsebino

Odprto bančništvo

Prihodnost je jasna: ena aplikacija za upravljanje storitev vseh različnih finančnih institucij, s katerimi sodelujete.

Kontaktni center

Odprto bančništvo

Kaj je odprto bančništvo?

Glavna ideja odprtega bančništva je omogočiti, da združujete vse svoje finančne podatke na enem mestu, ne glede na to, pri kateri banki imate račun. Namesto da ločeno vodite račune in posojila pri različnih bankah, lahko združite vse svoje informacije in transakcije na enem mestu, bodisi prek spletne platforme ali mobilne aplikacije.

Kaj omogoča odprto bančništvo?

  • Boljši pregled nad finančnim stanjem: koliko denarja imate na vseh svojih računih, pregled svojih transakcij in nadzor izdatkov. Prav tako lahko prejmete personalizirane nasvete o boljšem upravljanju denarja.
  • Razvoj novih bančnih in finančnih storitev: tretje osebe, kot so fintech podjetja, lahko dostopajo do finančnih podatkov in razvijejo nove produkte in storitve, ki so prilagojene vašim potrebam.
  • Lažji prenos finančnih podatkov med različnimi bankami in drugimi finančnimi institucijami: namesto da bi morali ročno prenašati informacije ali se spopasti z zapletenimi postopki, lahko podatke preprosto delite s tretjimi osebami prek varnih in standardiziranih vmesnikov.
 

DH in tretji ponudniki

Storitve tretjih ponudnikov, kot sta zagotavljanje informacij o računu in odreditev plačila, lahko uporabljajo vse stranke, ki imajo dostop do računa preko spleta, torej v praksi vse stranke, ki uporabljajo spletno ali mobilno banko.

Pri potrjevanju soglasij tretjim ponudnikom se za namen avtentikacije uporablja Rekono uporabniški račun. Soglasje za uporabo podatkov je mogoče potrditi:

  • z uporabo mobilne aplikacije Rekono OnePass na osnovi vnosa gesla za dostop do aplikacije ali biometričnih elementov
  • ali pa, če nimate aplikacije, z vnosom SMS OTP gesla, ki ga prejmete na svojo številko mobilnega telefona.

Sem tretji ponudnik, kje začnem?

Tehnične specifikacije in testni portal za testiranje programske opreme ter API-jev za nove plačilne storitve, to so pridobitve informacij o računih, odreditve plačil in potrditve razpoložljivega stanja na računu, so na voljo na povezavi Bankart.

Na naslednji povezavi pa je na voljo PSD2 statistika.

Najhitrejše poti do banke so digitalne.

V DH imamo radi ravnotežje: na eni strani zelo oseben pristop, tako v poslovalnicah kot kontaktnem centru, na drugi pa napredna digitalna orodja za hitro in varno plačevanje ter nadzor na daljavo. Tu so mobilna banka, osebna spletna banka, poslovna spletna banka, za varno prijavo pa poskrbi Rekono račun.

Digitalne poti do bankeDigitalne poti do banke

Dobra banka

Dobri banki ljudje zaupajo.

Najboljši banki zaupajo najbolj.
Že osmo leto Slovenci najbolj zaupajo DH. Spoznajmo se!

Kje je najbližja poslovalnica?