DH Mobilni
Mobilna banka
Odpri
Pojdi na glavno vsebino

Nasveti

Za udobnejše in varnejše življenje v svetu financ.

Kontaktni center

Bančni paketi, osebni računi

  • Sem komitent druge banke, zamenjal bi banko ter pri vas odprl osebni račun. Kako to uredim?

    Za menjavo banke vas vabimo, da se z osebnim dokumentom in davčno številko oglasite v katerikoli izmed naših poslovalnic. Tam boste odprli nov osebni račun ter podpisali obrazce ter pooblastilo za zamenjavo banke. O menjavi osebnega računa v vašem imenu obvestimo vašo trenutno banko (ki uredi prenos sredstev in zaprtje obstoječega računa), vse pošiljatelje SEPA direktnih obremenitev (SDD), delodajalca/ZPIZ ter uredimo odprtje trajnikov.

  • Kako zamenjam obstoječi osebni račun za paket?

    Za spremembo namena osebnega računa se oglasite v poslovalnici ali pošljite sporočilo preko spletne banke DH Osebni.

  • Ali lahko zamenjam obstoječi paket za drug paket?

    Seveda, za spremembo paketa se oglasite v poslovalnici ali pošljite sporočilo preko spletne banke DH Osebni.

  • Kateri paket je zame najbolj primeren?

    Na voljo so trije različni paketi, med katerimi lahko za svoje potrebe izberete najustreznejšega. Ob izbiri upoštevajte možnost višine odobrenega limita na osebnem računu ter stroške, kot so provizije za dvige na bankomatih drugih bank, plačevanje položnic v poslovalnici ali preko spletne in mobilne banke, število trajnikov oziroma SEPA direktnih obremenitev, članarine za kartico z odloženim plačilom.

Kartice

  • Izgubil sem bančno kartico. Kako jo prekličem in uredim naročilo nove?

    Preklic obstoječe kartice uredite s klicem na kartični procesni center Bankart na številko 01 583 41 83 (24 ur/dan, vse dni v letu). Če preklicujete kreditno kartico, bo po preklicu samodejno naročena nova kartica. Naročilo nove debetne kartice zaradi identifikacije uredite osebno v poslovalnici, s poslanim sporočilom preko spletne banke DH Osebni ali s klicem v Kontaktni center na številko 01 3000 200 (vsak delavnik med 8.00 in 18.00).

    Ob klicu imejte pripravljeno svojo davčno številko in osebni dokument, saj je za izvedbo storitve potrebna identifikacija stranke.

  • Naročil sem novo kartico. Kdaj jo prejmem?

    Bančno kartico, ki je po pošti poslana s priporočeno pošiljko, lahko pričakujete v roku desetih dni od dneva naročila.

  • Pozabil sem PIN številko za bančno kartico. Kaj naj naredim?

    Naročilo nove PIN številke zaradi identifikacije uredite osebno v poslovalnici, s poslanim sporočilom preko spletne banke DH Osebni ali s klicem v Kontaktni center na številko 01 3000 200 (vsak delavnik med 8.00 in 18.00).

  • Naročil sem novo PIN številko za bančno kartico in jo tudi prejel. Ali lahko začnem kartico takoj uporabljati?

    Bančno kartico z novo PIN številko aktivirate tako, da na bankomatu opravite postopek menjave PIN številke.

  • Z bančno kartico lahko dvigujem na bankomatih, plačevanje na POS terminalih pa ne deluje. Kaj je vzrok?

    Če ste v preteklosti na POS terminalih trikrat vnesli napačno PIN številko kartice, je nadaljnja uporaba kartice na POS terminalih zaradi varnostnih razlogov onemogočena. Kartico lahko ponovno aktivirate na najbližjem bankomatu Delavske hranilnice ali bankomatu druge banke tako, da s kartico izvedete postopek zamenjave osebne PIN številke.

  • Katere bančne kartice imate v ponudbi?

  • Kako pridobim kreditno kartico?

    Oddajo vloge uredite osebno v poslovalnici, s poslanim sporočilom preko spletne banke DH Osebni ali s klicem v Kontaktni center na številko 01 3000 200 (vsak delavnik med 8.00 in 18.00).

  • Kako pridobim predplačniško kartico?

    Pridobitev predplačniške kartice je možna le z osebnim obiskom poslovalnice hranilnice. Pridobijo jo lahko komitenti, ki imajo v DH odprt osebni račun.

  • Odpravljam se v tujino. Ali lahko kartico nemoteno uporabljam za plačevanje na POS terminalih in dvigujem gotovino na bankomatih? Ali se obračunajo dodatni stroški?

    DH bančne kartice so aktivne v vseh državah in posebna aktivacija za potovanja ni potrebna. V tujini se velikokrat zgodi, da naletite na bankomat, ki ne prebere čipa, zato na tovrstnih bankomatih dvig ni mogoč. Če boste imeli težave z dvigom gotovine na bankomatih, se oglasite v najbližji banki, kjer imajo BA Maestro ali Mastercard logotip, ter tam dvignite gotovino preko POS terminala.

    Bankomat ali POS terminal vas lahko povpraša po izbiri računa, s katerega želite dvigniti oziroma plačati. V primeru, da uporabljate BA Maestro ali debetno Mastercard kartico, za plačilo ali dvig izberite checking account, v primeru, da uporabljate kreditno Mastercard kartico pa izberite credit account. Prav tako se izogibajte vsaki konverzijski transakciji, saj gre za poseben strošek, ki ga obračuna banka, ki izvede konverzijo.

    Strošek za dvig na bankomatu z debetno kartico BA Maestro ali debetno Mastercard se obračuna v skladu s Tarifo. Za plačevanje s karticami na POS terminalih se provizija ne obračuna, razen v primeru, da je POS terminal namenjen dvigu gotovine (npr. banke, pošte itd.).

    Pred potovanjem vam svetujemo, da na vseh karticah opravite postopek zamenjave PIN številke na našem bankomatu. S tem boste brisali vse morebitne poskuse tipkanja napačne PIN številke. Če uporabljate kreditno kartico Mastercard, poskrbite za zadosten razpoložljiv limit, ali pa se za povečanje limita oglasite v poslovalnici.

    Odsvetujemo vam, da se v tujini zanašate zgolj na kartice. Kartico namreč lahko izgubite, vam jo odtujijo ali se poškoduje. Zato vam priporočamo, da s seboj vzamete vsaj minimalno količino gotovine.

  • V državi, ki je članica Evropske unije, in kjer je valuta EUR, sem z debetno kartico dvignil gotovino. Zakaj je znesek dviga v prometu računa višji, kot je bilo izplačilo gotovine? Ali se je obračunala dodatna provizija?

    Če dvigujete gotovino v državi EU in vam bankomat izplača evre, lahko banka, ki je lastnica bankomata, obračuna svojo provizijo, ki jo ob dvigu potrdite in se z dodatno bremenitvijo izrecno strinjate. Pri takih dvigih bodite pozorni, kaj potrjujete. Če vas vpraša za potrditev (strinjanje s provizijo), lahko dvig tudi prekličete. Kadar gre za posebno provizijo banke, ki je lastnica bankomata, se znesek provizije prišteje k znesku dviga in je zato znesek opravljene transakcije višji, kot je bil znesek izplačane gotovine.

  • Kako spremenim dnevni limit na debetni kartici?

    Spremembo dnevnih limitov za dvige na bankomatih, plačila na POS terminalih ali spletne nakupe uredite:

    • v aplikaciji DH Denarnik (meni Moje kartice),
    • osebno v poslovalnici,
    • s sporočilom preko spletne banke,
    • s klicem v Kontaktni center na številko 01 3000 200, vsak delavnik med 8.00 in 18.00.
  • Kako spremenim datum bremenitve porabe za kreditno kartico, npr. iz 18. v mesecu na 28. v mesecu?

    Spremembo datuma bremenitve za poplačilo porabe po kreditni kartici uredite osebno v poslovalnici, s sporočilom preko spletne banke DH Osebni ali s klicem v Kontaktni center na številko 01 3000 200 (vsak delavnik med 8.00 in 18.00). Izbirate lahko med datumi bremenitve 8., 18. ali 28 v mesecu, sprememba pa se obračuna v skladu s Tarifo.

  • Ali lahko predčasno poplačam porabo kreditne kartice?

    Porabo po kreditni kartici lahko delno ali v celoti predčasno poplačate z nakazilom preko plačilnega naloga v spletni ali mobilni banki. Znesek vpišite v prednastavljenem obrazcu za poplačilo v spletni banki DH Osebni/DH Poslovni (v pregledu kreditne kartice je na voljo gumb "Poplačaj porabo") ali mobilni banki DH Mobilni (v pregledu kartice, zavihek Podrobnosti, povezava Nakazilo). Limit se za poplačani znesek sprosti naslednji dan.

  • Kako aktiviram novo brezstično kartico?

    Brezstično kartico aktivirate tako, da opravite prvo stično finančno transakcijo. Kar pomeni, da z dvigom gotovine na bankomatu ali nakupom na POS terminalom ob prvi uporabi kartico vstavite v režo bankomata ali POS terminala in vpišete pravilno številko PIN.

  • Kako izvedem nakup na obroke preko SMS sporočila?

    Po opravljeni transakciji prejmete SMS sporočilo z navodili in možnostjo razdelitve nakupa na 2 do 12 obrokov:

    • na sporočilo odgovorite v roku 30 minut z: DH XX YY (XX je št. obrokov, YY pa kontrolna številka iz prvotnega SMS sporočila) in prejmite potrditveni SMS,
    • v kolikor na sporočilo ne odgovorite, bo vaš nakup plačan v enkratnem znesku.
  • Pred kratkim sem spremenil priimek/ime/naziv firme/naslov. Komu javim spremembo in ali prejmem novo kartico zaradi te spremembe?

    V roku 8 dneh je potrebno javiti kakršnokoli spremembo osebno v poslovalnici, s sporočilom preko spletne banke DH Osebni ali s klicem v Kontaktni center na številko 01 3000 200 (vsak delavnik med 8.00 in 18.00). V kolikor gre za spremembo priimka/imena/naziva firme je potrebno naročiti tudi novo bančno kartico, strošek se obračuna v skladu s Tarifo.

Spletna banka

  • Kaj potrebujem za aktivacijo in uporabo spletne banke?

    Spletno banko Dh Osebni lahko aktivirate z Rekono uporabniškim računom, uporaba digitalnega potrdila za prijavo pa ni več obvezna. Če Rekono račun že imate in ga uporabljate za druge storitve (DH Mobilni, DH Denarnik ali za prijavo v ostale portale zavarovalnic, bank, Pošte itd.), vnesite prijavne podatke – elektronski naslov ter geslo za vaš Rekono račun. Če Rekono računa še nimate, ga ustvarite ob prijavi v spletno banko.

  • Pridobil sem novo digitalno potrdilo. Kaj moram urediti, da ga bom lahko uporabljal za prijavo v spletno banko?

    Za dostop do spletne banke DH Osebni in DH Poslovni je omogočena samo prijava z Rekono računom. Novo digitalno potrdilo lahko prijavite v svoj Rekono račun v Nadzorni plošči na spletni strani ponudnika storitve Rekono. Prijavite se z Rekono računom in prijavo obvezno potrdite preko prejetja SMS sporočila ali aplikacije Rekono OnePass. Nato v meniju Prijava, Cert/Elektronska OI uredite prijavo novega potrdila preko gumba. Ko boste novo digitalno potrdilo uspešno prijavili, ga boste lahko uporabljali za potrditev prijave preko Rekono računa. Staro digitalno potrdilo lahko iz Rekono računa tudi odstranite.

  • Pozabil sem geslo za svoj Rekono račun. Kako uredim prijavo v spletno banko?

    Če ste pozabili geslo za Rekono račun, ga lahko ponastavite z uporabo PUK kode. Postopek ponastavitve lahko izvedete preko povezave "Pozabljeno geslo" ob prijavi v spletno banko ali na ponudnikovi spletni strani v Nadzorni plošči. Če PUK kode nimate, so na voljo naslednje opcije:

    • osebni obisk v poslovalnici hranilnice, kjer uredite pridobitev PUK kode za ponastavitev gesla ali ukinitev Rekono računa (račun si nato na novo registrirate),
    • pokličite nas v Kontaktni center (01 3000 200, med 8.00 in 18.00), kjer vam ukinemo Rekono račun in si ga na novo registrirate.

Mobilna banka

  • Kaj potrebujem za aktivacijo in uporabo mobilne banke?

    Na pametni telefon ali tablični računalnik iz Google Play, Apple App Store ali Huawei AppGallery prenesite aplikacijo DH Mobilni. Aktivacijo aplikacije uredite z obstoječim Rekono uporabniškim računom ali ga ustvarite v postopku aktivacije (pri registraciji novega Rekono računa bo potrebno vnesti podatke bančne kartice ali identifikacijski ključ, ki ga pridobite v poslovalnici).

  • Menjal sem mobilni telefon. Kako uredim aktivacijo mobilne banke na novi napravi?

    Pred aktivacijo mobilne banke na novi napravi je potrebno vse prejšnje aktivne naprave deaktivirati. Deaktivacijo preteklih naprav uredite na starem telefonu v aplikaciji DH Mobilni (Nastavitve, Seznam uporabnikov, kjer odstranite obstoječega uporabnika), v spletni banki DH Osebni, osebno v poslovalnici hranilnice ali s klicem v Kontaktni center (01 3000 200, med 8.00 in 18.00).

Mobilna denarnica

  • Kako registriram mobilno denarnico DH Denarnik?

    Za registracijo mobilne denarnice DH Denarnik potrebujete dostop do interneta.

    Postopek registracije in aktivacije je naslednji:

    1. Aplikacijo DH Denarnik prenesete iz trgovine Google Play ali Apple App store. Namestite jo in vstopite.
    2. Prijavite se s svojim Rekono uporabniškim računom. Če Rekono uporabniškega računa še nimate ali ta nima dovolj visokega nivoja zaupanja, ga lahko ustvarite ali nadgradite v postopku registracije mobilne denarnice.
    3. Za vnos katerekoli od svojih plačilnih kartic vpišite zadnjih 6 številk kartice in PIN številke kartice. Potrdite identiteto z varnostnim elementom, ki vam je na voljo v okviru Rekono uporabniškega računa.
    4. Po uspešni identifikaciji določite 4 mestno številčno geslo za vstop v DH Denarnik.
    5. Po prvem vstopu potrdite povezavo v dodatnem varnostnem SMS.
    6. Če mobilni telefon podpira uporabo prstnega odtisa ali prepoznavo obraza, lahko nastavite tudi to.
    7. Nadaljujte z nastavitvijo svojega Flik aliasa in s tem zaključite postopek.

    Če mobilni telefon nima omogočenega zaklepanja zaslona, registracija DH Denarnika ne bo mogoča. Registracija prav tako ni mogoča v državah, v katerih velja prepoved ali omejitev poslovanja s karticami Mastercard (seznam držav oziroma regij je objavljen na spletnih straneh mednarodnega kartičnega sistema Mastercard).

  • Kako dodam kartico v Google Pay?

    V zavihku Moje kartice je na voljo gumb "Dodaj v Google Pay", ki omogoča enostavno dodajanje kartic v Google Pay:

    1. Izberite gumb "Dodaj v GPay",
    2. seznanite se in potrdite pogoje poslovanja in
    3. nastavite Google Pay kot privzeto denarnico.

    Za uspešno dodajanje kartice je potrebno na kartici, ki jo dodajate v Google Pay (začasno) omogočiti:

    1. plačila na spletu in
    2. plačila v tujini.

    Z Google Pay lahko plačujete preko spleta ali na vseh prodajnih mestih, ki omogočajo brezstično NFC plačevanje, doma in v tujini.

  • Kaj je Flik, Flik plačilo, Flik alias?

    Flik je storitev za pošiljanje in sprejemanje takojšnjih plačil, v katero so vključene vse domače banke. Svojim komitentom jo omogoča večina bank. Več o Fliku lahko najdete na www.flik.si.

    Plačilo Flik je na voljo v mobilni denarnici DH Denarnik in omogoča izvedbo takojšnjega plačila z računa uporabnika na račun prejemnika plačila, pri čemer se kot identifikator plačnika in prejemnika plačila uporablja Flik alias.

    Flik alias je izbrani kontaktni podatek (običajno mobilna telefonska številka) za izvajanje plačil Flik in identifikacijski podatek, ki povezuje uporabnika z njegovim transakcijskim računom. Vaš Flik alias se kot identifikacijski podatek uporabi predvsem v primeru, ko drug uporabnik storitve Flik izvede plačilo Flik v vašo korist.

  • Kakšni so stroški uporabe mobilne denarnice DH Denarnik?

    Uporaba mobilne denarnice DH Denarnik je brezplačna. Ne glede na to, uporaba mobilne denarnice lahko povzroči stroške mobilnega prenosa podatkov ter morebitne druge stroške in nadomestila (reklamacijski zahtevki ipd.), ki jih bo hranilnica zaračunala v skladu z vsakokrat veljavno tarifo Delavske hranilnice in splošnimi pogoji poslovanja.

Plačila

  • Kaj je SEPA?

    SEPA je kratica za Single Euro Payments Area, ki predstavlja enotno območje plačil v evrih. Vključuje 19 držav evroobmočja, 8 preostalih držav EU, kjer evro še ni nacionalno plačilno sredstvo, Islandijo, Norveško, Liechtenstein, Švico, Monako, San Marino, Vatikan, Andoro, Veliko Britanijo, devet območij, ki so pod upravo držav EU ter Mayotte in Saint-Pierre-et-Miquelon.

    Na tem območju potrošniki, gospodarske družbe in drugi uporabniki plačilnih storitev v bankah pristopnicah k SEPA lahko plačujete in prejemate plačila v evrih pod enakimi osnovnimi pogoji, z enakimi pravicami in obveznostmi tako znotraj posamezne države območja SEPA kot med državami območja SEPA.

    Stranke imate možnost izbrati najboljšega ponudnika plačilnih storitev, ne glede na državo izvora. To omogoča učinkovito konkurenco ponudnikov plačilnih storitev znotraj notranjega trga EU in zahteva odpravo pravnih, poslovnih in tehničnih ovir, ki danes še ločujejo nacionalne trge.

    Potrošniki potrebujete en sam bančni račun. S tega računa lahko opravljate evrska kreditna plačila in direktne obremenitve kjer koli v območju SEPA prav tako enostavno, kot jih zdaj opravljate v Sloveniji.

  • Ali je mogoče poslati plačilo SEPA v katerokoli banko?

    Plačilni nalog UPN/SEPA je možno pošiljati le znotraj območja SEPA, in sicer v banke, ki so pristopile k shemi SEPA.

    V primeru vračila plačila SEPA s strani prejemnikove banke, DH v skladu s pravili SEPA vrne sredstva nazaj na plačnikov račun. Pri izpiskih prometa se v okviru prometnih postavk pri namenu plačila izpiše koda vračila in razlog vračila plačila

  • Ali je BIC koda banke obvezen podatek?

    Za plačilne transakcije znotraj države je navedba oznake banke prejemnika plačila (Bank Indentifier Code - BIC) priporočljiva, ni pa obvezna, saj ga slovenske banke pridobijo oziroma generirajo na osnovi IBAN računa prejemnika plačila. Tudi za plačila v EUR, v dobro prejemnikov v območju držav Evropskega gospodarskega prostora (EGP), ni več potrebno navajati podatka o BIC kodi banke prejemnika.

  • Ali se EU referenca lahko uporablja tudi v Sloveniji?

    Da. Evropska RF referenca poleg številk omogoča tudi zapis malih in velikih črk.

  • Zakaj pri prejetih plačilih ni podatka o namenu plačila?

    S 1.11.2010 so se spremenila pravila SEPA, ki pri plačilu prejemniku na drugo banko, onemogočajo istočasno prenos namena plačila in reference prejemnika plačila. To pomeni, da v primeru uporabe reference prejemnika ne prejmete podatka o namenu plačila. Izjema so plačila med računi v DH, kjer je zagotovljen prenos vseh podatkov o plačilu.

  • Kakšen je pomen oznak uporabljenih v poljih koda namena?

    Koda namena plačila omogoča opredelitev namena plačila v strukturirani obliki. Kode, ki so enotne za celotno območje SEPA, so štirimestne in povzete po ISO20022 standardu ter zaradi lažjega razumevanja prevedene v slovenščino.

Krediti

  • Koliko kredita si lahko privoščite?

    Finančna slika vašega gospodinjstva je pri načrtovanju najemanja kredita izrednega pomena. Pri tem nujno potrebujete dober pregled nad svojimi prihodki in odhodki. Razlika med njimi predstavlja namreč približen znesek, ki ga lahko namenite za poplačilo kredita.

    Jih poznate? Najpomembnejše so vsekakor redne mesečne obveznosti (npr. hrana, elektrika, voda, vrtec, telefon …).

    Ne pozabite na stroške, ki niso mesečni (npr. zavarovanje, počitnice) ter stroške, ki nastanejo zaradi izredne situacije (npr. izredna popravila, zdravstvene storitve ...).

    Pri tem naj vam bo v pomoč vaš mesečni bančni izpisek. Na osnovi teh informacij boste lažje ugotovili, koliko denarja lahko namenite za odplačevanje dolga, pri čemer vam svetujemo, da se ne obremenite do roba finančnih zmožnosti.

  • Na kaj morate biti pozorni pri najemu kredita?

    Posebej bodite pozorni na vse stroške kredita, kot so obrestna mera, stroški odobritve, stroški vodenja kredita, plačilo zavarovalne premije ...

    Če želite postati komitent banke, pri kateri boste najeli kredit, preverite tudi stroške poslovanja pri izbrani banki (vodenje osebnega/paketnega računa, spletna in mobilna banka, plačevanje položnic itd.).

    Pozorno preberite standardne predhodne informacije in kreditno pogodbo ter se seznanite z njuno vsebino. Morebitna vprašanja naslovite na bančnega svetovalca, ki vam bo z veseljem podal dodatne obrazložitve.

  • Kateri kredit izbrati?

    Hranilnica ima v svoji ponudbi nabor potrošniških in stanovanjskih kreditov. V pomoč vam je lahko naš izbirnik, pri izbiri kredita pa vam seveda pomagajo bančni svetovalci. Na podlagi pogovora in vaših informacij bomo poiskali možnost financiranja v obliki kredita in/ali dovoljene prekoračitve sredstev na transakcijskem računu (limit). Lahko pa se odločite tudi za DH kreditno kartico z možnostjo nakupa na obroke.

  • Kako pridobim ponudbo?

    Obiščite nas v najbližji poslovalnici hranilnice, kjer vas bo bančni svetovalec seznanil z osnovnimi informacijami o kreditu, potrebno dokumentacijo ter pripravil informativni izračun kredita. Seznanil vas bo tudi z različnimi možnostmi zavarovanja.

    Vlogo za kredit lahko oddate v poslovalnici hranilnice ali v spletni oz. mobilni banki (za osebni in zeleni kredit). Po oddaji vloge bomo preverili vašo kreditno sposobnost in odobrili kredit.

  • Ali lahko kredit sklenem brez obiska poslovalnice?

    Da, v hranilnici lahko brez obiska poslovalnice sklenete osebni kredit do zneska 10.000 EUR. Digitalni osebni kredit je na voljo vsem uporabnikom spletne in mobilne banke hranilnice.

  • Kaj je kreditna sposobnost?

    Kreditna sposobnost je vaša zmožnost vračila zneska kredita s pripadajočimi obrestmi.

    Osnova za ugotavljanje kreditne sposobnosti je višina vašega mesečnega prihodka in višina obstoječih finančnih obveznosti. Pri tem hranilnica preveri:

    • višino vaših mesečnih prilivov iz naslova plače, pokojnine ali dohodka dejavnosti. Pri zaposlenih se v večini bank za izračun kreditne sposobnosti kot osnova upošteva mesečna neto plača, v hranilnici pa upoštevamo tudi prihodke iz naslova potnih stroškov in malice ter druge redne prihodke (otroški dodatek, avtorska pogodba, najemnine, preživnine in podobno).
    • višino vaših mesečnih odhodkov iz naslova obstoječih kreditnih obveznosti (krediti, lizingi, dovoljene prekoračitve, kreditne kartice, osebna poroštva)
    • znesek življenjskih stroškov (stroški gospodinjstva, vzdrževani družinski člani)

    Na podlagi tega hranilnica izračuna največjo še možno višino mesečnega obroka in oceni, ali boste po najemu kredita sposobni v dogovorjenem času poplačati kredit s pripadajočimi obrestmi in vse preostale stroške, povezane z odobritvijo kredita. Načeloma ste kreditno sposobni, če vam od rednih mesečnih prejemkov po plačilu vseh obstoječih in nove mesečne obveznosti ostanejo prilivi v višini minimalne plače.

    Svojo kreditno sposobnost lahko preverite tudi sami.

  • Kaj je SISBON?

    SISBON je informacijski sistem, ki je bil vzpostavljen z namenom upravljanja s kreditnim tveganjem bank, hranilnic in drugih dajalcev kreditov za zagotovitev odgovornega kreditiranja in preprečevanja prezadolževanja posameznikov.

    Hranilnica v fazi odobritve kredita preverja vašo zadolženost pri bankah in drugih finančnih institucijah, saj vaše poslovanje v preteklosti vpliva na odločitev o odobritvi kredita v prihodnosti. Zato je redno poravnavanje obveznosti zelo pomembno.

Kako zamenjati banko?
Enostavno.

Je dozorel čas, da se preselite k nam? Smo priljubljena izbira za vse, ki iščete odlične pogoje poslovanja ter hitro, strokovno in prijazno obravnavo. Potrebujete le osebni dokument in davčno številko, nato pa vse uredimo namesto vas v najbližji poslovalnici.

Kje je najbližja poslovalnica?


Najhitrejše poti do banke so digitalne.

V DH imamo radi ravnotežje: na eni strani zelo oseben pristop, tako v poslovalnicah kot kontaktnem centru, na drugi pa napredna digitalna orodja za hitro in varno plačevanje ter nadzor na daljavo. Tu so mobilna banka, osebna spletna banka, poslovna spletna banka, za varno prijavo pa poskrbi Rekono račun.

Digitalne poti do bankeDigitalne poti do banke

Dobra banka

Dobri banki ljudje zaupajo.

Najboljši banki zaupajo najbolj.
Že osmo leto Slovenci najbolj zaupajo DH. Spoznajmo se!

Kje je najbližja poslovalnica?