Strokovni sodelavec v kontaktnem centru (m/ž)
24. 04. 2024 | Deli:Okvirni opis delovnega mesta
- tehnična podpora strankam za spletno in mobilno bančništvo ter kartično poslovanje,
- sprejemanje vhodnih klicev in preusmerjanje le-teh ter vsa naročila strank,
- splošno informiranje oz. svetovanje strankam/potencialnim strankam o bančnih produktih in storitvah ter informiranje o lastnih produktih stranke,
- telefonsko vzpostavljanje prvih poslovnih stikov s strankami,
- telefonsko trženje vseh bančnih produktov in storitev ter izvajanje klicnih kampanj,
- sprejemanje pritožb
Od kandidata pričakujemo
- izobrazba: zaželena 1. bolonjska stopnja ekonomske ali druge ustrezne smeri,
- vsaj 1 leto delovnih izkušenj,
- dobra računalniška pismenost in poznavanje računalniških orodij MS Office v okolju Windows,
- strokovno svetovanje in veselje do reševanja izzivov naših strank,
- odlično pisno in ustno izražanje v slovenskem jeziku,
- komunikativnost, prijaznost, urejenost, iznajdljivost, zanesljivost, organiziranost, veselje do dela s strankami, dovzetnost za novosti, samoiniciativnost
Kandidatu nudimo
- zaposlitev za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 6-mesečno poskusno dobo,
- dinamično in kreativno delovno okolje,
- odlične delovne razmere in stimulativno nagrajevanje,
- sodelovanje v projektih bančnega okolja,
- možnost izobraževanja in osebnega razvoja
Če se prepoznate v zgornjem opisu in se želite pridružiti našemu kolektivu vas vabimo, da nam pošljete vašo prijavo z življenjepisom do vključno 20. 5. 2024 na elektronski naslov: kadrovska@dh.si ter v polju zadeva pripišite: »STROKOVNI SODELAVEC V KONTAKTNEM CENTRU (M/Ž)«. Vaše prijave bomo obravnavali skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje podatkov.